מה חדש במכללה

לכל בוגרי וידידי המכללה שלום רב,

תכנית הסמינרים והסדנאות שלנו נמצאת בעיצומה. השבוע התקיים המפגש השלישי של סדנת הניהול בהובלתה של איריס בירותי במכון ראות בתל אביב. בסדנה נלמדו תאוריות ניהוליות אותן מיישמים בעזרת דיון בדילמות פרקטיות אותן מביאים המשתתפים. ביום רביעי האחרון התקיים המפגש השני בסמינר "אירופה מאין ולאן" שכלל הרצאה של פרופ' שמואל טריגנו, בהשתתפותו של אליעזר שרקי (שהעביר בעצמו את ההרצאה הראשונה בסמינר). ד"ר אלעד ליסון, המנהל אקדמית את הסמינרים, ריכז עבורם טקסטים מכוננים אותם לומדים המשתתפים בחבורות לאחר ההרצאות ודנים בהם יחד עם המרצים.

מה מחכה לנו בהמשך?

בעוד שבוע וחצי ייפתח סמינר על "יסודות האסלאם המתעורר בעולם הערבי" (פרטים, זמנים ותוכן כאן) ועדיין ישנם מקומות פנויים בסמינר. באופן אובייקטיבי לחלוטין אומר כי הוא נראה מבטיח במיוחד לאור רשימת המרצים ותוכן המקראות.. המעוניינים להירשם מוזמנים לעשות זאת כאן.

הלאה: בעוד שלושה וחצי שבועות אנחנו פותחים סדנה לכתיבת ניירות מדיניות עם אבי אסבן, ובעוד חודש בדיוק נקיים במכללה ערב ראשון בנושא: "הקמה ופעילות תאגידים ללא מטרות רווח" עם הגב' שושי אזגי המומחית לתחום. פרטים נוספים בהמשך הניוזלטר.

מלבד זאת, אני מקווה לבשר לכם בקרוב על ערב בוגרים שיתקיים בסביבות חודש מרץ.

אסיים כי לאחר שנה בתפקיד אני מרגיש שאני 'משתלט' על קהילת הבוגרים ומכיר כבר את רובכם, אך כמובן אשמח להכיר גם את אלו שטרם יצרו קשר והגיעו לפעילויות. המכללה רוצה לשמור אתכם על קשר ולעזור היכן שצריך. מוזמנים להתקשר או לחכות שבהזדמנות אני  אגיע אליכם..

נהנה לעקוב אחר פעילויותיכם והתקדמותכם בשדרות השונות של המרחב הישראלי הציבורי. המשיכו לעשות חיל ולשמור על קשר.

שלכם,

אברום תומר

מנהל קהילת הבוגרים